жалби и възражения

ЖАЛБИ И ВЪЗРАЖЕНИЯ

Неразделна част от политиката на Bureau Veritas е грижата за ценностите на компанията. Сред тях ключова роля играе изграждането на коректни отношения с клиента.

Нашата мисия е не само да предоставяме високо ниво на услуги, но и да се грижим за добавената стойност на тези услуги, да развиваме сътрудничество с нашите клиенти и непрекъснато да се стремим към подобрение.

Ако не сте доволни от услугите на Bureau Veritas и/или желаете да подадете сигнал, жалба или възражение, моля, използвайте формата ни за контакт на нашия сайт (средния бутон горе вдясно) или директно на имейл адрес office-bg@bureauveritas.com

Вашата жалба ще бъде получена и обработена от Отдела по качество на Bureau Veritas България в най-кратък срок и задължително ще получите нашия отговор.

Подробна информация относно подаване на  жалба или възражение може да намерите в нашата Политиката за управление на жалбите на Bureau Veritas Group